Pacientam, kuram kaut kas nepieciešams no sava ģimenes ārsta, jāzvana uz reģistratūras telefonu vai uz kādu citu papildus telefonu, kas varbūt ir speciāli izveidots ārkārtas situācijā, un jāizstāsta sava problēma. Attiecīgi reģistratūras darbinieks vai nu sniegs padomu pats vai arī savienos ar ārstu, bet ārsts jau tālāk izlems, vai var problēmu atrisināt telefoniski vai tomēr ir jāuzaicina pacients uz praksi klātienē. Tad tiek noteikts konkrēts laiks ar domu, lai pacientam, īpaši ja tas ir riska grupā, iespēju robežās nav jāsatiek citi pacienti. Visu, ko varam atrisināt telefoniski, mēs cenšamies atrisināt telefoniski. Nepieciešamās receptes noteikti varam izrakstīt attālināti.
Māsiņas vienmēr jautā, vai nav temperatūra un saaukstēšanās simptomi, pret šiem pacientiem mēs, protams, esam dubultuzmanīgi. Attiecībā uz Covid 19 mums ir konkrēts algoritms, pēc kura sūtīt uz izmeklējumiem.
Šobrīd ir mainījusies visa ikdienas kārtība: uz priekšu mēs pacientus nepierakstām, visas situācijas tiek risinātas uzreiz, maksimāli īsā laika periodā, ja nepieciešams ierasties klātienē, tas tiek organizēts tuvāko dienu laikā.
! Nevajag baidīties zvanīt un jautāt! Problēmu vajag uzticēt speciālistiem, jo viņi zinās, kā to atrisināt! Var zvanīt arī uz ģimenes ārstu konsultatīvo tālruni un jautāt padomu 66016001, šis tālrunis strādā visu diennakti.